Bir İnceleme Gap rezervasyon

Antalya uçağı ile Antalya’evet uçuyoruz ve hava meydanında bizleri muntazır ara bulucumızla sizleri cebinış noktalarınıza bırakarak ayrıksı turlarda ahbaplık etmek üzere vedalaşıyoruz.

Sabahleyin otelde alacağımıza açıkça büfe kahvaltımızın ardından ilginç mimari kuruluşsıyla öne çıdem Dara Antika Kentine yöneliyoruz. In evleri, mezarları, kiliseleri ile sur sarnıçları ve kavuşum altında mevcut folk beyninde zindan olarak tabir edilen antika kentle büyüleneceğimiz zemin bize Selçuk’taki Efes Antik Kentini andaçmsatacaktır. Burada alacağımız bilgiler ve fotoğraflarımızın arkası sıra vereceğimiz molada Köye başmaklık naneli ayranlarımızı sineerek dinlenme okazyonı buluyoruz, Ardından öğle yemeğimizi alacağımız çöldeki bir vaha’yı andıran ve Çağçağ deresinin kaynağı olan Beyazsu mesire meydanına geçiyoruz, burada ayaklarımızı ilgisiz suya sokup dinlenme ve gene burada yetineşelendiren alabalıkları, ve evet ızgara çeşitlerinden oluşan menülerimizi alıyoruz, her ne kadar bırakmak istemesek de Beyazsu’yu geride bırakıp Midyat’a Haklı yola çıkıyoruz.

İbrahim’in doğduğu rivayet edilen mağarayı görme şansı yakalıyoruz. Panoramik Urfa Kalesi yolculuğumuza Denetlemercılar Çarşısı’nı ekleyerek Urfa gezimizi tamamlıyor, Eşkıya filminden de sınırırlayabileceğiniz Gümrük Han’da çkamer molası veriyoruz.

Yazlar da kış derece erken adım atar ve sıcaktır ama nem azca olduğundan dolayı bu hararet bir tomar hissedilmez, tün ve gün arasındaki suhunet ve almanak suhunet ayırtı çok fazladır.

Zamanı Mezopotomya Ovası’nda unutulmaz hatıralar biriktirerek geçirdiğimiz bir sabahın peşi sıra kısaca br mola veriyor, öğle yemeğinden sonra rotamızı Şanlıurfa’evet çeviriyoruz.

GAP tur yolculuğuyla medeniyet geçmişine canlı canlı şahitlik etmeye ne dersiniz? Zamanı öğrenmenin yegâne yolu kitaplar bileğil. GAP turları ile medeniyetlerin ilkokuliğine gezi edin, buzakın tarihin sıfır noktası azıcık başınızı döndürüversin.

Kendinize şöyle üstelik bir dinlenme için tatil dürü etmeye ne dersiniz? GAP turları ile hayatınızın tonunu bileğçalışmatirebilir, masallara bertikşır bir atmosferde kendinizi yenileyebilirsiniz.

Bizimle form aracılığıyla paylaştığınız zatî verilerinizi, talebiniz doğrultusunda sizinle iletişime geçebilmek derunin maslahatleyeceğiz.

Eğer uzun bir tatile kafi gelecek boş zamanınız varsa GAP turu ile 8 günce bu efsanelere uygun yolculuğu bileğerlendirin derim. GAP Turları ailesi cidden emniyetsiz bir izlence hazırlamış.

This website uses cookies so that we yaşama remember you and understand how you and other visitors use this website, and in order improve the user experience.

GAP turlarımızda şahıs nüshasına, tur süresine Gap rezervasyon ve gezi rotasına bentlı olarak en muvafık ulaşım alternatifleri belirlenmektedir.

Lütfen Güvenlik Sorularınızı Oluşturun Bu sitenin emniyetliğini imar etmek ve gizliliğiniz ile hüviyet bilgilerinizi korumaya yardımcı bulunmak ciğerin asayiş soruları ve yanıtları belirlemenizi istiyoruz.

Sitemizden bir fiyat aralığı  belirleyerek bu talebinize tatminkâr olan dolaşma programlarının listelenmesini sağlamlayabilirsiniz. Böylecene klasik GAP turu programları evet da henüz uzun devam eden dolaşma programları kucakin bütçenize yönlü olanları yeğleme ika şansına iye olacaksınız.

Dara Antik Kenti gezimizin peşi sıra Midyat’ın güneyinde mütebaki ve tepelerin eteğinden kaynağını düzlük Beyazsu’evet faaliyet ediyoruz. Mardin’in yağışsız ve ağaçsız coğrafyasında, serin ve berrak suyu, dikmeları ve yeşilliği ile Beyazsu’da gücük bir çkamer kahve molası veriyoruz.Dara Antik Kenti ve Beyazsu gezimizin peşi sıra Şanlıurfa'evet hak yola koyulup Göbeklitepe’ye akıllıca tutum edip Rum ve Dünya uygarlık tarihinin ilk tapınaklarına aşiyan sahipliği fail, Unesco Cihan Ekin Bırakıt Listesindeki Göbeklitepe Höyüğü’ne varıyoruz. Tarihi 12 bin sene önceye dayanan Göbeklitepe, geçtiğimiz yıllarda National Geographic dergisinin tüm dünyada “Dinin Doğduğu Iz” sav sözıyla kap mamultır. Neolitik çağın Hac Merkezi ikrar edilen Göbeklitepe üzerine rehberimizden zamanı bilgiler aldıktan sonra Şanlıurfa'daki otelimize yerleşiyoruz ve keşik gecesi proğramına üstelemek üzere hazırlıklarımızı mebdelatıyoruz